2015年7月2日 星期四

香港好食 - 夠地道!九龍灣食飯新寵兒 - 恆豐食堂 (大眾食堂)

[2015-10-21 更新]
老闆剛通知Matt,他們更換了廚房員工和營業時間,要去這食堂朋友要先查詢最新的營業時間和菜單以免撲空哩~





作為一個九龍灣工作過嘅人,深明要搵一間又平又快又好食嘅食肆唔係件易事,晚飯嘅話更離唔開果三幾間,比較有人氣嘅就係以前喺牛下嘅嗰間利來大排檔,晚飯係唔錯,不過地下跣過鬼兼價錢貴,有時食晏啲阿姐仲好唔客氣,畀我哋改左佢個名做食面,全名食貓面

食貓面」,真係比唔上以前嘅恆豐食堂,去親食嘢啲員工都好似仲未起身咁,又或者你差佢錢咁,總之一副唔憂做嘅樣,味道非常麻麻但唯一好處就係佢舖面夠大唔洗等位。

但係神奇嘅事就發生啦,原來恆豐食堂近排已經轉左手,接手做老闆果位仲要係我朋友!所以絕對要去試一下手勢,睇下宜家咩環境。

環境篇
環境依舊,人面真係全非!
宜家全部員工同以前嘅已經完全唔同,態度食物都大大改善晒。



牆身依然好本土味道貼晒餐牌係度,一目了然。
再細心留意下面食係用出前一丁!唔洗加錢!以$30 一個常餐有出前一丁嚟計,或者$20 一個下午茶面餐嚟計,真係好抵





好啦,咁其實嚟係食晚飯嘅,話說以前嘅恆豐食堂係唔做晚市,宜家佢地有做埋晚市,仲要做到11點添,老闆娘熱烈推介話好好食,雖然係朋友,但係講到食,邊個都無面畀,好食就話好食,唔好食就話唔好食,咁先得中肯有進步架嘛。



戲玉所在!食物篇
先嚟個小食炸大腸 $30
炸大腸炸得外面香脆,入面鬆化唔韌,其實人地近排想減肥,但係食咗一舊就停唔到口......



再嚟個菠蘿生炒骨 $50 (連飯&湯套餐$55)
生炒骨最重要係就炸得夠靚,呢點佢地的確做到,新鮮炸出嚟既粒粒肉都好酥脆,同枱朋友覺得唔夠酸,我覺得還好,可以再酸點,但最怕過酸.......



接住落黎係西蘭花炒鮮魷 $55 (連飯&湯套餐$60)
好啦,我已經要講句,食埋呢餐先減肥啦,個西蘭花真係炒得好香,而鮮魷呢,好老實因為係新鮮關係日日唔同質素,但今日呢個炒得唔錯,唔係橡膠嚟,有咬口唔痴牙,成碟菜都夠晒鑊氣。



仲有老闆娘極度推介嘅川菜,有一號佳麗-口水雞 $80 半隻 $150 一隻
呢度已經半隻已經係一碟嚟,口水雞個辣汁係佢嘅精華所在,呢個辣汁不得了,雖然話係朋友開有加分,但係真係好好食,佢嘅辣唔係辣到食唔果隻,係慢慢滲出嚟嘅辣,而雞都知唔會係新鮮雞嚟,不過雞肉唔韌唔鞋口,處理得啱啱好。
如果食得辣可以食中辣甚至大辣添,我哋呢啲食小辣就啱啱好。
同埋係即刻整所以雞會熱啲,如果放涼左小小食就仲一流!
仲有仲有,要撈埋蔥蒜一齊食,提升味道~



跟住落就係老闆娘極度推介川菜二號佳麗-水煮牛肉 $70
見到紅卜卜同咁多辣椒就以為辣到噴火啦,食落真係辣,係帶香同麻嘅辣同埋越辣越想食果隻,見到牛肉浮晒面就知足料(不過呢,有朋友以為水煮牛肉個底有魚囉XDD 我哋仲笑左佢好耐)



呢個水煮牛肉嘅主要材料係牛肉,牛肉鮮味香滑無根(無魚架,要食魚就要食水煮魚知無?)
配料有芽菜,拍青瓜,識食水煮牛肉/水煮魚嘅實會食埋呢啲配料,因為佢哋吸收晒辣汁嘅精華!



以上嘅食物全部都好啱香港人口味兼好味,我哋幾個朋友都十分讚好,再加上老闆係朋友就加到爆晒燈添,話我Hard Sell 都係咁話。

好野梗係要分享。仲等埋發叔?No Way!咁慢唔等佢啦,繼續約左其他朋友再去晚飯啦!XD(喂,說好的減肥呢......?)

By the way,同朋友傾落做食肆真係用好多時間,仲有好多嘢要靠晒大廚,食肆大廚真係唔易做,又有心又整得好嘅廚師更難得!


餐牌篇

睇過Overall 餐牌,不論早、午、茶、晚市價錢都非常實惠大眾化,收工約食飯都可以係度食埋,住德福嘅人想食炒小菜晚飯更加多個又近又抵又好食嘅選擇。
區外人開車過嚟食都係個唔錯嘅選擇,附近有唔少停車場同埋呢啲工商業區夜晚泊停無咁大限制。(殊!)










_______________________________________________________________________

恆豐食堂(稍後將會正式改名為大眾食堂)
地址:九龍灣臨興街32號美羅中心1 期地下
地圖:按我 (九龍灣站 B / C出口,穿過德福廣場及德福花園步行約7-10分鐘可到達。步行路線按我
電話:3956 9298
營業時間:星期一至五 07:00 - 23:00
星期六 07:00 - 17:30
星期日及公眾假期 休息
外賣自取:可
外賣送餐:送(不過中午時間未必夠人手送,最好打去問問先)



沒有留言:

張貼留言